Thursday, January 27, 2011

new story.....

lama x mengupdate blog w'pon x de sapa nk baca sbnrnye....hehhehe
skrg dh masuk januari....n welcome 2011.....mcm2 bnda baru berlaku dlm idup aku n yg plg utama, 2 azam aku yg aku tulis dlm entry sblm ni bakal tercapai....1st aku bakal dpt cahaya mata ke 3 n 2nd ....insyaallah ade rezeki aku smbung blaja tahun ni.....so, aku rase 2 perkara ni sdh memberi impak yg bsr dlm idup aku dlm mase akan datang........n hope Allah will bless me.....

now my baby...HANA already turn tu 1 yr and 3 months.....da bsr anak mama n of course da byk ragamnye.....sdh pndai memunggah, mengemas sumee........kalau dulu siang hari aku leh lyn tido after back frm skool....but now, x dapat la.....sbb bdk tecikk ni dh pndai.....mainnn......manje semacam n x meu renggang ngan aku....mmcm tau2 jer nk dpt adik lg......hopefully aku diberikan kekuatan utk menempuh proses pembesaran anak2 ku.....

n ADAM......sudah masuk 5 thn n now ikut aku ke pra sekolah....ermmm, so far x de mslh bsr......cume die suke meengendeng n nk ikut mana je aku pegi......smntara nk paham n cerdik.....aku msh perlukan masa utk ajr die mcm mana nk disiplinkan diri bila aku x de waktu die blk....or else, gb aku akn warning aku sbb bg anak merayau satu sek....huhuhuhu.......tp aku hrp sgt, die dpt sesuatu bile sekolah sini...plg tidak may be die pndai berkwn n boleh berdikari n membaca hopefully.......

n for me.....now my baby inside baru masuk 14 mggu......26 weeks more to go.....hrp allah permudhkan proses n kandungan ku kali ni......the truth is....mmg bert dugaan nye bile pregnant rapat ni.....fizikal n mental kena kuat.....buat mase ni, aku alami alahan lg n setakat yang hr ni juga.....kndungan sihat n membsr tnpa mslh......x kisah la gender ape kali ni, janji baby selmt lahir n diberkan baby yg sihat n sempurna........

k la, rasenya tu jer la entry buat mase ni...mata sdh ngantukks.....nnti ade citer best aku smbung lg........

No comments:

Post a Comment